sAJ_8.A+8.B
Týden 7.6. -11.6.2021 (prezenční výuka)
výuka neproběhla
Týden 31.5. - 4.6.2021 (prezenční výuka)
(1.6.) dětský den
Týden 24.5. - 28.5.2021 (prezenční výuka)
Stories - str. 61/1-2, str. 87/A, DOMÁCÍ ÚKOL: dopsat nějaký příběh (min 5 vět)
Týden 17.5. - 21.5.2021 (distanční výuka)
Do sešitu vypracujte a pošlete úkoly z učebnice str. 88
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 10.5. - 14.5.2021 (prezenční výuka)
Travel - vocabulary pg 67 +70, travel experiences pg 74
Týden 3.5. - 7.5.2021 (distanční výuka)
Napište 10 vět , co všechno musíte a nemusíte dělat v současné době. Použijte různé časy - minulý, přítomný, budoucí.
Například: Musel jsem zůstat doma. Nemusel jsem chodit nakupovat. Musím posílat úkoly. Nemusím vstávat tak brzy. Budu se muset vrátit do školy....
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 26.4. - 30.4.2021 (distanční výuka)
Do sešitu vypracujte úkoly z učebnice str. 86. Využijte slovní zásobou na str. 55.
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 19.4. - 23.4.2021 (distanční výuka)
V učebnici str. 58 napište ke každému obrázku minimálně 3 věty. Napište co ten člověk dělá, popište vzhled, případně oblečení, místo, pocit. Cokoliv vás napadne :)
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 23.4. do 12:00!
Týden 12.4. - 16.4.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište a přeložte do češtiny slovní zásobu z učebnice str.55/ Describing people
2) Opište si do sešitu tabulku str.56
Vazbu "used to" všichni znáte. Používáme ji, když mluvíme o tom, co bylo v minulosti, ale už neplatí v současnosti.
Například: I used to go to school every day, but now I have online classes.
3) Vypracujte úkol z učebnice str. 57/A (Nemusíte používat vazbu "used to", ale můžete. Pište celé věty.)
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 16.4. do 12:00!
Vypracujte všechny 3 úkoly, nic prosím nevynechávejte :)
Týden 22.3. - 9.4.2021 (distanční výuka)
Vašim úkolem je napsat životopis. Vzor máte v příloze v Google učebně. Co se týče osobních údajů, vzdělání a pracovních zkušeností, tak si můžete vymýšlet.
Tento úkol je na dva týdny až do 9. dubna!
Týden 22.3. - 26.3.2021 (distanční výuka)
Do sešitu vypracujte úkoly z učebnice str. 84. Pokud nerozumíte slovní zásobě, použijte slovník.
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 15.3. - 19.3.2021 (distanční výuka)
Do sešitu odpovězte na otázky z učebnice str. 48/A. Odpovědi pište celou větou (použijte spojení verb + infinitive or verb + gerund)
Například: I enjoy watching TV on weekends.
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 19.3. do 12:00!
Týden 8.3. - 12.3.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište a přeložte do češtiny slovní zásobu z učebnice str.46/ At work
2) Na hodinách anglického jazyka se právě učíte, že po některých slovesech obvykle následuje sloveso v jeho -ing tvaru (nazývaný gerund) a po některých následuje tzv. to infinitiv (základní tvar slovesa)
Opište si z učebnice Memo v pravém rohu na str.47, každé sloveso přeložte a vymyslete s ním větu:
Například: Verbs followed by infinitive
need (potřebovat): I need to ask you the way to the post office.
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 12.3. do 12:00!
Týden 1.3. - 5.3.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište a přeložte do češtiny slovní zásobu z učebnice str.43/ Jobs
2) Přečtěte si rozhovor na str. 44 a helpful language na str. 45. Všimněte si časté použití předpřítomného času v otázkách a odpovědích. Vymyslete vlastní rozhovor. Napište alespoň 10 vět.
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 5.3. do 12:00!
Týden 15.2. - 19.2.2021 (distanční výuka)
Do sešitu vypracujte úkoly z učebnice str. 83. Pokud nerozumíte slovní zásobě, použijte slovník.
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 8.2. - 12.2.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište a přeložte do češtiny slovní zásobu z učebnice str.40/ Events and celebrations (události a oslavy)
2) Vyberte jednu z uvedených událostí a popište typické zvyky ve vaší zemi, nebo vaší rodině spojené s touto událostí. Napište alespoň 10 vět.
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 12.2. do 12:00!
Týden 1.2. - 5.2.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište a přeložte do češtiny slovní zásobu z učebnice str.37/ Customs (zvyky)
2) Opište si tabulku z učebnice str.38/ If + adjective + to infinitiv x Gerunds as subject
* Slovesa se mohou po spojení It´s + přídavné jméno připojit pomocí jejich základního tvaru s infinitivem
Např. It´s obvious to ask questions when you don´t understand.
* Slovesa se mohou použít jako podmět věty v jejich -ing tvaru
Např. Asking questions is obvious when you don´t understand.
3) Vypracujte Extra úkol z učebnice str. 38 (vpravo dole)
Použijte například přídavná jména: unpleasant (nepříjemný), common (běžný), impolite (nezdvořilý)
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 5.2. do 12:00!
Vypracujte všechny 3 úkoly, nic prosím nevynechávejte :)
Týden 25.1. - 28.1.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište slovní zásobu z učebnice str.34/ Opinions (názory)
2) Opište si tabulku z učebnice str.35/ Too and enough (příliš a dost)
Používáme too many před počitatelnými podstatnými jmény
Používáme too much před nepočitatelnými podstatnými jmény
3) Vypracujte úkoly z učebnice str. 82
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 28.1. do 12:00!
Vypracujte všechny 3 úkoly, nic prosím nevynechávejte :)
Týden 18.1. - 22.1.2021 (distanční výuka)
1 ) Do sešitu zapište slovní zásobu z učebnice str.31/ Wishes
2) Opište si tabulku z učebnice str.32/ Verbs forms after I wish (Všimněte si posunu časů!)
Například: Já nemám peníze. I haven´t got money. (present simple tense)
Přeji si, abych měla peníze. I wish I had money. (past simple tense)
3) Odpovězte na otázky učebnice str.33
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 22.1. do 12:00!
Vypracujte všechny 3 úkoly, nic prosím nevynechávejte :)
Týden 11.1. - 15.1.2021 (distanční výuka)
Do sešitu vypracujte úkoly z učebnice str.81. Pokud nerozumíte slovní zásobě, použijte slovník.
Napište celé věty a pošlete do pátku do 12:00!
Týden 4.1. - 8.1.2021 (distanční výuka)
1) zapište si a přeložte do sešitu slovní zásobu str. 28 (Favors and requests)
Favour (British English), Favor (American English) = přízeň, laskavost
Will you do me a favour? Mohu vás požádat o laskavost? (do a favour)
Request = žádost, požadavek
I would like to make a request . Chtěl bych vás o něco požádat. (make a request)
2) Opište si tabulku v učebnici str. 29 (would you mind = vadilo by vám )
Would you mind + gerund (slovesný tvar s koncovkou - ing)
Would you mind turning on the light? Vadilo by vám, kdybych rozsvítil?
Would you mind if + past simple (minulý čas prostý)
Would you mind if I turned on the light? Vadilo by vám, kdybych rozsvítil?
SPRÁVNÉ JSOU OBA DVA ZPŮSOBY!
3) Přečtěte si situace v učebnici na str. 30 a pro každou situaci napište žádost. Využijte také žádosti ze str. 26.
Jedna žádost se dá vytvořit více způsoby. Například:
Would you mind getting me a cup of coffee?
Can/ could you get me a cup of coffee?
Will you get me a cup of coffee?
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 8.1. do 12:00!
Vypracujte všechny 3 úkoly, nic prosím nevynechávejte :)
Týden 14.12. - 18.12.2020 (distanční výuka)
Pošlete mi váš zápis z minulého týdne. Bude obsahovat tyto 3 úkoly:
1) Zapsaná a přeložená slovní zásoba učebnice str. 25
2) Requests with can, will, could and would (str.26/3 zapsat do sešitu)
3) Conversation I -III zadané v učebnici str. 27 + str. 74
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 18.12. do 12:00!
Vypracujte všechno, nic prosím nevynechávejte :)
Po Novém roce budou psát opravný test tito žáci: Ammar, Felipe, Roman, Vlad, Ahmad
například: (líný): lazy - He doesn´t want to do anything (učebnice str. 1 + str. 3)
Týden 7.12. - 11.12.2020
Opakování - Adjectives pg. 21, Phone messages pg.25-26
Týden 30.11. - 4.12. (distanční výuka)
Do sešitu vypracuj odpovědi na otázky z učebnice str.24/A. Odpovídej celými větami. Nezapomeň použít předpřítomný čas!
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 4.12. do 12:00!
TEST (8.12.) TB pg 1-3/ characters (žáci, kteří ho nestihli napsat)
Týden 23.11. - 27.11. (distanční výuka)
Z učebnice na str. 21/A přelož do sešitu danou slovní zásobu a použij je ve větách, tak jak je uvedeno v úkolu str. 21/B.
Váš úkol mi pošlete do Google učebny do pátku 13. 11. do 12:00!
Týden 9.11. - 13.11. (distanční výuka)
V učebnici na str. 16 vyber ze slovní zásoby jednu životní zkušenost a popiš ji. Napiš nejméně 10 vět. Tvoje životní zkušenost nemusí být skutečná.
Váš úkol mi pošlete do pátku 13. 11. do 12:00!
Týden 2.11. - 6.11. (distanční výuka)
Zadání úkolu na tento týden vám bude zaslán do mailu.
Váš úkol mi pošlete do pátku 6.11. do 12:00!
Týden 19.10. -23.10. (distanční výuka)
Weather - učebnice str. 10 - slovní zásoba
Do sešitu přeložte následující věty:
1) Sněžka je nejvyšší hora.
2) Vltava je delší než Labe.
3) Praha je nejkrásnější město.
4) Oceán je větší než jezero.
5) Mt. Everest je nejznámější hora.
6) Léto je teplejší než jaro.
7) Zima je lepší než podzim.
8) Duben je nejmokřejší měsíc.
9) Léto je nejlepší roční období.
10) Jaké je dnes počasí?
Answer question number 10:
Váš úkol mi pošlete do pátku 23.10. do 12:00!
Týden 12.10. -16.10.
Geography - učebnice str. 7 - slovní zásoba, str.8 stupňování přídavných jmen, str.9/B
Týden 5.10. -9.10.
Describing character - pracovní list, učebnice str. 77/A, TEST(13.10.) -characters
Týden 21.9. -25.9.
Describing character str. 1-3, naučit slovíčka str. 3A